piątek, 24 sierpnia 2012

GRAPE SEED EXTRACT Suplement diety od Noble Health


grape seed extract

GRAPE SEED EXTRACT Suplement diety od Noble Health


Opis ze strony porcjapiekna.pl:
EKSTRAKT Z PESTEK WINOGRON

Ziołowa ochrona naczyń krwionośnych

Najmocniejszy antyoksydant


Czy Twoja skóra wciąż walczy z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami tzw. pajączkami? Jak wiele z nas boryka się z nadmierną skłonnością do siniaków i wybroczyn? Czy każde poranne wyjście musi poprzedzać kilkuminutowy rytuał ukrywana cieni pod oczami?


Powiedz STOP! Zadbaj o ciało i przywróć mu piękno niezależnie od wieku.

Na ratunek przychodzi medycyna naturalna i nutrikosmetyki. Ekstrakt z pestek winogron zawiera biologicznie aktywne składniki, które są niezwykle bogatym źródłem naturalnych antyoksydantów. Związki te są silnymi przeciwutleniaczami i posiadają wyjątkową zdolność zapobiegania powstawaniu toksycznych dla komórek wolnych rodników. To one pozwalają poskromić wszystkie naczynia krwionośne i nie dopuścić do powstawania nieestetycznych przebarwień i pajączków. Ekstrakt z pestek winogron badany jest pod kontem jego działania przeciwzapalnego, przeciwzakrzepowego, oraz jego regenerująco-odbudowującego działania przyspieszającego procesy gojenia mikro i makro uszkodzeń naskórka. Nutrikosmetyk wzmacnia napięcie naczyń włosowatych, zapobiega ich pękaniu.


Charakterystyka produktu:

Ekstrakt z pestek winogron bogaty jest w OPC (oligomeryczne procyjanidyny), którego stężenie jest 50-krotnie większe od witaminy E i 18-krotnie większe od witaminy C

Wzmacnia włókna kolagenowe i elastyny

Wzmacnia i uelastycznia ścianki naczyń krwionośnych, dzięki czemu zwiększa ich przepustowość, usprawniając krążenie, co zapobiega puchnięciu i uczuciu tzw. „ciężkich nóg”

Wzmacnia naczynia włosowate skóry zmniejszając powstawanie obrzęków i cieni pod oczami

Chroni skórę przed promieniami UVB

Zapobiega przebarwieniom posłonecznym

Pielęgnuje i wzmacnia skórę naczyniową

Zmniejsza skłonność do wybroczyn i siniaków

Usprawnia mikrokrążenie – profilaktyka cellulitu

Spowalnia procesy starzenia się skóry, chronią ją przed utratą jędrności i powstawaniu zmarszczek


W kosmetyce ekstrakt z winogron polecany jest w profilaktyce cellulitu i pielęgnacji cery naczyniowej, a także dla osób ze skłonnością do siniaków.


grape seed extract

Grape Seed Extractotrzymałam 24 lipca w ramach współpracy. W opakowaniu znajduje się 60 tabletek, należy przyjmować po 2 tabletki dziennie przed snem.


Skład: Ekstrakt z pestek winogron (Vitis Vinifera L – substancja aktywna), mikrokrystaliczna celuloza (substancja wypełniająca), dekstryna (substancja wypełniająca), skrobia ziemniaczana (substancja wypełniająca), hygroksypropyloceluloza (emulgator), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), dwutlenek krzemu (substancja przeciwzbrylająca).


Opinia.


Wygląd i funkcjonalność:



-Suplement zamknięty w wygodnym i estetycznym opakowaniu, według mnie trochę za dużym na taką ilość tabletek.

-Tabletki są łatwe do połykania i nie mają bardzo drażniącego zapachu.

-Pora przyjmowania jest bardzo wygodna.


Działanie:



- po 2 tygodniach stosowania pęknięte naczynko na twarzy stało się dużo mniej widoczne, z czego jestem bardzo zadowolona,

- od dwóch tygodni nie mam problemu z uczuciem „ciężkich nóg”, a moje nogi nie puchną,

- po 3 tygodniach stosowania zauważyłam, że cienie pod oczami stały się mniej widoczne,

- przez okres przyjmowania suplementu nie zauważyłam powstawania nowych pajączków ani siniaków,


Podsumowanie.



Obietnice zostały spełnione: Grape Seed Extract od Noble Health stanowi skuteczną ochronę dla cery naczyniowej, skutecznie poprawia krążenie, dzięki czemu likwiduje uczucie „ciężkich nóg”.

Jego działaniem jest naprawdę zachwycona, miałam nadzieję, że nie pojawią się u mnie kolejne pęknięte naczynka ale nie śmiałam marzyć o tym, że te już istniejące staną się mniej widoczne!
Na stronie porcjapiekna.pl możemy znaleźć informację, że aby preparat przyniósł oczekiwane skutki należy go przyjmować minimum 4 miesiące. Ja przyjmowałam Grape Seed Extract przez 30 dni - mimo tak krótkiego okresu przyjmowania efekty są zaskakujące! 

Kilka ważnych informacji.


Warto pamiętać, że Grape Seed Extract zalecany jest jako uzupełnienie kuracji Collagen Noble Health. Preparaty wzmacniają swoje działanie przyśpieszając efekt kuracji.

Cena: 59zł


Pojemność: 60 tabletek – 450mg


Gdzie można go kupić?


Potrzebujesz innych suplementów?

Zapraszam na stronę porcjapiekna.pl




Jeżeli interesuję Was zakup któregoś z suplementów Noble Health na stronie sklep.porcjapiekna.pl możecie skorzystać z kodu rabatowego zapewniającego 12% zniżki.
Kod wystarczy wpisać podczas składania zamówienie.
KOD: KARTA GALA


4 komentarze:

  1. siel przeciwutleniaczy nie mozna zaprzeczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam przez dwa miesiące- nie zauważyłam żadnych efektów. Jednym słowem wyrzucone pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuje, efekty wspaniałe! mało widoczne pajączki - znacznie się rozjaśniły, nogi i ręce nie puchną po całym dniu w pracy. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nowa odsłona red-off system tez dziala super, testowalam oba i sa naprawde dobre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!