piątek, 10 sierpnia 2012

Evitte Natural Care

evitte Natural Care - nawilżający tonik dla każdego rodzaju skóry


Opis z opakowania:

Evitte to marka innowacyjnych kosmetyków harmonijnie łącząca mądrość i piękno pochodzące z natury. Została zainspirowana niezwykłą potęgą i bogactwem pięknej toskańskiej przyrody.


Polecany do: codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry.


Skuteczne działanie: Dzięki bezalkoholowej formule opartej o wysokowartościowe, naturalne ekstrakty i witaminy doskonale tonizuje i odświeża skórę. Usuwa z jej powierzchni makijaż oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia. Zapewnia utrzymanie miękkości i elastyczności oraz łagodzi podrażnienia.






BOGACTWO NATURALNYCH SKŁADNIKÓW

Ekstrakt z melona - jest naturalnym składnikiem nawilżającym, oczyszczającym i wygładzającym.

Ekstrakt Szyszek Cyprysa - wiecznie zielonego drzewa Cupressus Sempervirens, będącego nieodłączną częścią toskańskiego krajobrazu. Nadaje skórze miękkość i elastyczność oraz łagodzi podrażnienia.

Kompleks Witaminowy (E, F, B5) - neutralizuje wolne rodniki, opóźniając proces starzenia się skóry.






Rezultat: Głęboko oczyszczona, jędrna, elastyczna skóra, pełna blasku i energii.


Sposób użycia: Codziennie rano i wieczorem nanieś niewielką ilość toniku na płatek kosmetyczny, przetrzyj nim twarz, szyję i dekolt.

Skład: 



Moja opinia:
Tonik ten kupiłam ze  względu na promocję w jednym z marketów (kosztował 2,99!). Nie wymagałam od niego cudów, miał zostać kosmetykiem zastępczym. I tak też się stało. Od środy używałam go dwa razy dziennie i jestem zadowolona - nie wysusza skóry, świetnie zmywa makijaż. Skóra po oczyszczeniu jest matowa. Nie wywołał on u mnie żadnych podrażnień.

Moje życzenie:
Częściej trafiać na tak świetne okazje!


8 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuję:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje, za taką cenę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. po takiej świetnej recenzji ja również wypróbuję:)

    http://paattyyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego kosmetyku jeszcze w żadnej okolicznej drogerii ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takiej cenie mogłoby się wydawać, że kosmetyk jest totalnym badziewiem, a jednak nawet za tak niską cenę można kupić coś co się sprawdzi :) Nie znam tej firmy i jeszcze nigdzie nie widziałam jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie kosztuje ok.12 zł a produkowany jest przez SORAYA ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nie używam toników, miałam mleczko Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa, dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!