sobota, 4 sierpnia 2012

Dzisiejsze zakupy

Tak, tak to znowu ja, dziś już trzeci raz. Z racji, że trzeba było uzupełnić zapasy w lodówce, w której dziś był już tylko przeciąg odwiedziłam z moim Ukochanym kilka marketów;)). Poza żywnością trafiłam na kosmetyki, które mnie pokusiły.


Od lewej:

1. Tusz do rzęs Bell ZIG-ZAG w Biedronce za 9,99zł.
Czytałam o nim dużo negatywnych opinii, chociaż zdarzało się i nieliczne pochwały. Oczywiście ja jak to ja wolę wypróbować sama. Od tuszu oczekuję intensywnej czerni, niesklejania rzęs oraz szybkiego wysychania. Nie jestem fanką efektu sztucznych rzęs ;) Jutro zrobię zdjęcie i zobaczymy jak się sprawdzi.
2. Evitte Natural Care - Nawilżający tonik, dla każdego rodzaju skóry wyprodukowany przez SORAYA.
O tym toniku czytałam i opinie są pozytywne, w drogeriach kosztuje ok.11zł a ja kupiłam do za 2,99zł. Za taką cenę szkoda byłoby nie wypróbować.
3.Ziaja kuracja naczynkowa - krem wyciszający rumień na dzień/ na noc. Zakupiony w aptece za 12,90zł
Jakiś czas temu otrzymałam od Ziaji próbkę tego kremu i zakochałam się w nim. Nie lubię podkładów, ale stosuje je przede wszystkim z powodu ciągle czerwonych policzków, dzięki wyciszającemu rumień kremowi nie ma takiej konieczności. Próbką smarowałam się rano dwa dni pod rząd i przez cały dzień miałam spokój z rumienieniem się i przebarwieniami na twarzy.

4.Yego krem do golenia dla mężczyzn od Ziaji. Zakupiony w Leclerku za 2,39zł.
Kupił go sobie mój Ukochany, który ma dość już wszystkich żeli, pianek, balsamów itd., które kosztowały niemało a efektów nie dawały żadnych, zaproponowałam mu ten o to krem ze względu na zaufaną dla mnie markę.

5.Intimea - chusteczki do higieny intymnej. Z Biedronki za 3,99zł.
Co mnie zachęciło? Cena i nagietek ;)

Któraś z Was miała już do czynienia z wyżej wymienionymi kosmetykami? Jakie są Wasze wrażenia?


1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!