sobota, 11 sierpnia 2012

Dziś krótko o lakierach magnetycznych Editt Cosmetics!


Dziś skusiłam się na zakup dwóch bardzo tanich lakierów magnetycznych Editt Cosmetisc.

Za sztukę zapłaciłam 5,50zł. Dodaje jedno zdjęcie przedstawiające efekt, ale proszę bądźcie wyrozumiała nie zwracajcie uwagi na stan moich paznokci oraz niedokładne pomalowanie. Od kilku dni mam troszkę za dużo na głowie.



Lakier magnetyczny Editt Cosmetics color 12.
Kolor ciemnoniebieski. Lakier z delikatnym brokatem. Płytka magnetyczna pozwalająca stworzyć na paznokciach wzór w postaci pasków.


Lakier magnetyczny Editt Cosmetics color 15.
Brokatowe bordo ;) Płytka magnetyczna pozwalająca stworzyć wzór w postaci gwiazdki.


Lakiery kupiłam po atrakcyjnej cenie 5,50zł za sztukę. Lakiery bardzo szybko wysychają, łatwo się zmywają. Wzór jednak nie wychodził mi zbyt wyraźnie. Aby pokryć paznokieć wystarczy jedna warstwa. 



Kochane, wiecie może czy Editt Cosmetics ma coś wspólnego z Golden Rose? Podejrzane dla mnie jest to, że lakiery od Golden Rose są strasznie podobne jak te o których piszę. Prawie identyczne opakowania, te same wzory na płytkach z tym, że lakiery Editt Cosmetics są o wiele tańsze.









11 komentarzy:

  1. Kurczę, zastanawiam się nad wzięciem udziału w tej akcji..
    A lakier daje bardzo ciekawy efekt, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt,przydało by mi się wziąć udział w akcji odchudzającej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam jeszcze tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Chudniemy do grudnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te lakiery :)

    Co do odchudzania to nie mam silnej woli i zazwyczaj po tygodniu rezygnuje :\

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam, zrobiłam make-up z brązami dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za tabletki? Może wspomnę lekarzowi o tym przy następnej wizycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, ciągnie mnie do przetestowania jakichś lakierów magnetycznych... / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe są te lakiery magnetyczne!
    obserwujemy? ja tak
    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również wcześniej o nich nie słyszałam, szukałam w internecie czegoś na ich temat i również nie znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny gadżet :D Chyba też wkręcę się w tą akcję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!