czwartek, 16 sierpnia 2012

Domowa Pizza - pyszny obiad


Pizza trzy sery z pomidorami i bazylią




O tym jak przygotować ciasto i sos na spód do pizzy już wcześniej pisałam - dlatego też zapraszam do posta - domowa pizza.



Składniki:



-ser feta - ok.30dag. 

-ser pleśniowy - ok. 25dag.
-ser żółty - ok.30dag.
-kilka liści świeżej bazylii
-kilka ulubionych pomidorów.

                                   


   Ulubione pomidory - myjemy je, pozbywamy się szypułek, możemy również obrać ze skórki.


            Fetę kroimy w kostkę, ser żółty trzemy na tarce a pleśniowy kroimy w plastry.         


 Pomidory kroimy w zależności od wielkości - ja pokroiłam na ćwiartki i połówki.


            Układamy składniki w następującej kolejności: sos, ser tarty, ser pleśniowy, pomidory, feta.


         Po upieczeniu (15 minut - 220 stopni) na wierchu układamy liście świeżej bazylii.


  Z przepisu na ciasto które umieściłam wcześniej (4szklanki mąki) zrobiłam dwie pizze.


4 komentarze:

  1. pizza domowej roboty to pychota:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że domowa pizza jest wyśmienita. Szczególnie, że możesz do niej dodać wszystko co Ci się podoba i w takich ilościach jakie uważasz za słuszne. Dla każdego coś dobrego. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!