czwartek, 19 lipca 2012

Perfum do pomieszczeń - Home Perfume. Sweet home. Tso Moriri.

 


Perfum do pomieszczeń - Home Perfume. Sweet home. Tso Moriri.


 


bloog 020


Tso Moriri to linia kosmetyków naturalnych stworzona przez firmę Eskulap G.Czarnecki.


Skład: Alcohol(80%), Pafrume, Water, Hexyl Cinamal, Linalool, Hydroxyisohexyl 3 - cyclohexene carboxyaldehyde, Eugenol, Limanene, Coumarin.


Wyjaśnienie:


Hexyl Cinamal - gliceryna - substancja chemiczna, nietoksyczna ciecz, posiada właściwości nawilżające skórę.


Linalool - organiczny związek chemiczny, ma szerokie zastosowanie w przemyśle perfumeryjnym.


Hydroxyisohexyl 3 - cyclohexene carboxyaldehyde - substancja zapachowa, o lekkim słodkim zapachu.


Eugenol - organiczny związek chemiczny, substancja zapachowa, ma właściwości odkażające i znieczulające.


Limanene - substancja zapachowa imitująca zapach skórki cytrynowej.


Coumarin - Kumaryna - organiczny związek chemiczny, imitujący zapach świeżego siana.


Sweet home wprowadza w pomieszczeniu wyjątkowy klimat!


Większość składników tego produktu znajduje się na liście alergenów, jednak nikt w moim domu nie miał niepokojących objawów, można powiedzieć, że nawet wręcz przeciwnie. Home Perfume ma ożywiający i oryginalny aromat kwiatowo-owocowy z którym wcześniej się nie spotkałam. Pierwszy raz mam do czynienia z tego typu zapachem, dlatego bardzo ciężko jest mi go dokładnie opisać. Kojarzy mi się z odrobinę orientalnym zapachem.


Producent obiecuje, że jedna aplikacja wypełni pomieszczenie wyjątkowym aromatem - ja z tą opinią mogę się w zupełności zgodzić.


Tso Moriri Home Perfume - jest bardzo wydajny.


Skutecznie neutralizuje nieprzyjemne zapachy ( w moim przypadku związane z posiadaniem szczeniaka).


Zapach jest niestety dosyć ciężki. Nie jest to aromat, który miałabym ochotę używać codziennie. Wolę sięgać po niego od czasu do czasu.


Ze względu na swoją ciężkość nie może być używany w nadmiarze, gdyż w moim przypadku prowadziło to do bólu głowy. Jest to jednak zbędne, gdyż tak jak pisałam na początku - jedna aplikacja w zupełności wystarczy :)




 

Cena:

ok.40zł

5 komentarzy:

  1. Ale ja Ci zazdroszczę tej współpracy z Tso Moriri, mi nadal nie odpisali, chociaż wysłałam już chyba z 5 maili..

    Poszłam w Twoje ślady i przeniosłam się tutaj, moja cierpliwość się skończyła, a licznik nadal szwankuje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są kosmetyki Tso Moriri. Mam do testowania kilka rzeczy. Szczegóły na moim drugim blogu: gratisywsieci.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt... ciekawi mnie ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!