poniedziałek, 30 lipca 2012

Mega krzem - suplement diety.



Mega krzem - suplement diety.


Przez dwa miesiące od dziś będę testowała suplement diety Mega Krzem od Avet Pharma
Mega Krzem zawiera m.in. naturalny krzem, melatoninę, witaminy, minerały i miedź.
Ma on sprawić, że włosy staną się piękne i lśniące a paznokcie mocne.





Należy przyjmować 1 tabletkę dziennie, po posiłku popijając wodą.

Zaleca się uzupełnianie diety w krzem:
-przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów,
-przy nadmiernej łamliwości, kruchości paznokci,
-w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci.

Za dwa miesiące możecie się spodziewać recenzji tego produktu, mam nadzieję, że pozytywnej, bo mam już dosyć moich wypadających i łamliwych włosów.


Jak Mega Krzem sprawdził się u Was?
Pozdrawiam,
MG.

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kończę kurację megakrzemem i wkrótce powstanie recenzja. Zapraszam do mnie:)obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się zastanawiam nad kupnem mega krzemu, bo włosy wypadają mi garściami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!