niedziela, 29 lipca 2012

Bio-C.L.A.® z zieloną herbatą. Małe kapsułki.

Bio-C.L.A.® z zieloną herbatą. Małe kapsułki. 30 kapsułek.



Dziś opinia o tym właśnie produkcie. Opakowanie starczyło mi na 5 dni. Codziennie brałam 6 kapsułek: 2 rano, 2 po południu i dwie wieczorem - za każdym razem podczas posiłku obficie popijając wodą. Muszę zaznaczyć, że nie jest to recenzja a jedynie pierwsze wrażenia ze stosowania tego suplementu.

31222












 

Skład:


Kwasy tłuszczowe zawierające sprzężony kwas linolowy (C.L.A),
wyciąg z zielonej herbaty.
Składnik otoczki: żelatyna.
Substancja utrzymująca wilgoć: glicerol (E422).
Barwnik: karmel amoniakalny (E150c)
Substancja przeciw-zbrylająca: dwutlenek krzemu.


 




Opis produktu z ulotki:



C.L.A w połączeniu z ćwiczeniami fizycznymi wzmaga spalanie tkanki tłuszczowej, ogranicza wchłanianie tłuszczu do komórek tłuszczowych, wspomaga prawidłową gospodarkę tłuszczową w organizmie. Ekstrat z zielonej herbaty redukuje apetyt wywołując uczucie sytości, co pozwala na ograniczenie posiłków. Stymuluje także utlenianie tłuszczu, nawet kiedy nie jesteśmy aktywni fizycznie(podczas spoczynku). Ta cenna właściwość pozwala na spalanie dodatkowych kalorii bez wysiłku.

 




Kiedy przyjmować Bio-C.L.A.?



Stosując Bio-C.L.A. z zieloną herbatą można uzyskać tzw. re-modelowanie sylwetki. Oznacza to, że podczas odchudzania traci się nadmiar tkanki tłuszczowej na biodrach, brzuchu i udach, podczas gdy tkanka mięśniowa zostaje wzmocniona - co jest warunkiem uniknięcia efektu jo-jo. Bio-C.L.A z zieloną herbatą pomaga redukować objawy     cellulitu.

 


Stosowanie: Przyjmować od 4 do 6 kapsułek dziennie podczas posiłu popijając obficie wodą.


100_4010-tile



Pierwsze wrażenie po zażyciu jednego opakowania Bio-C.L.A.



-kapsułki łatwe do połykania,


-bez zapachu,


-zbyt duża ilość tabletek do połykania w ciągu dnia.


 


Efekty:


Po pięciu dniach brania tych kapsułek waga pokazała kilogram mniej.


Już od pierwszego dnia zauważyłam poprawę w perystaltyce jelit. W pierwszych dniach stosowania tego suplementu może to się okazać nieco uciążliwe ;).


W następnych dniach wszystko się unormowało. Jeżeli chodzi o zmniejszenie apetytu to zauważyłam zmianę w ostatnim dniu stosowania. Dziś pierwszy dzień bez Bio-C.L.A. a ja dalej mam zmniejszony apetyt. Produkt według mnie zapowiada się dobrze, dlatego rozważę jego dalsze stosowanie.



1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się uwaga o perystaltyce jelit ;-) Warto wiedzieć, żeby nie zażyć przed jakąś ważną uroczystością ;-) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!